Vi er med i et av Norges raskest voksende samarbeidsnettverk

22. november 2018

Som stolt Viking FK sponsor gleder vi oss over Viking-året 2018! Nå ser både vi og Viking FK fremover mot Eliteserien 2019! Her er litt informasjon fra Viking om hvordan de bygger samarbeidsnettverk.

Etter en utrolig spennende avslutning på 2018, er nå markedsavdelingen i Viking full gang med arbeidet inn i mot neste års sesong i Eliteserien.

Tross nedrykket i 2017 satt Markedsavdelingen seg et hårete mål om å nå et historisk høyt, 180 samarbeidspartnere, i løpet av 2018.

– Det er en glede å kunne si at dette tallet nådde vi, og det er vi utrolig stolte over, sier Markedssjef Kjartan Salvesen. 

– Vi gikk i fra rundt 135 partnere i 2017, så veksten har vært så stor, at vi med rette kan kalle oss norges raskest voksende samarbeidsnettverk.

Markedsaktivitetene til Viking i 2018

  • Vi har vært på kick-off på Clarion Stavanger, med over 350 festgalde samarbeidspartnere, og med besøk av Stavangerkameratene.
  • Vi har 2-3 frokostsamlinger hvor vi har samlet over 100 deltagere og fått interessante foredrag bla. Stine Sofie Senteret.
  • Reidar Kvammen Forum har hatt 3 gode faglige samlinger, og har hatt god anledning til å knytte nye kontakter.
  • I Mai drog vi 60 deltagere fra vårt nettverk av samarbeidspartnere på bortekamp mot Sogndal. En hel helg på Skjolden Hotell, og vi nøt en helg full av sol og glade mennesker.
  • Vi har spilt fotballen sammen i Fibercupen 2018 – hvor 700 av dere samarbeidspartnere brukte en hel dag sammen til nettverksbygging og samlet inn penger til kreftforeningen. Over 350.000,- ble det. Det er rått!
  • Vi har spilt golf og fotballgolf sammen på Sola Golfklubb. Overskuddet fra turneringen gikk til Stine Sofie Senteret, og også der ble det samlet inn i overkant av 60.000,-.
  • Mange av dere traff oss i teltet vårt på ONS, og vi skapte en avslappende stemning sammen på et hektisk messeområde.
  • Rundt 650 mennesker var innom OBOS Åpen Dag på SR-Bank Arena i høst, og vi traff flere av våre samarbeidspartnere med barn og barnebarn. Slikt varmer!
  • Det var rekordstor interesse for årets Familiedag på Rogaland Teater. En fullsatt forestilling for våre samarbeidspartnere ble det, og Trollmannen fra OZ var magisk for både store og små.
  • Vi besøkte Berentsens Brygghus sin fantastiske Oktoberfest i Egersund, og her håper vi å få med enda flere til neste år.
  • Nærmere 140 av dere var med til Valencia på studietur for noen uker siden. For en tur det ble. Team-building, flott vær og en helt enestående Viking-seier mot Mjøndalen.
  • Ikke minst. Vi har sett 15 heidundrende fotballkamper sammen fra tribuneplass på SR-Bank Arena.

Offensive inn i 2019

Markedsavdelingen begynner allerede nå innsalget til neste sesong, og håper dere vil være med oss på veien tilbake til toppen av norsk fotball.

Salgssjef Børge Moi Nilsen forteller om en positiv start på reisen mot 200 partnere:

– Vi er kommet veldig godt i gang. Flere har signalisert at de ønsker å bli med oss videre, mens vi allerede har signert et par helt ferske samarbeidspartnere.

Ekstra gledelig synes salgsjefen det er at samarbeidspartnerne anbefaler Vikings nettverk til sine forbindelser.

– Vi har fått flere tips fra våre kunder allerede, og vi håper flere kommer utover vinteren. Dette blir en spennende periode, avslutter Moi Nilsen.

Kilde: http://www.viking-fk.no/nyheter/markedsavdelingen-er-pa-vei-mot-200-samarbeidspartnere