fbpx

Gert Gill AS søker nye kollegaer!

Gert Gill AS opplever en sterk vekst, og søker nå å styrke teamet med to nye kollegaer til to langvarige engasjementer! Hos Gert Gill AS vil du oppleve et kreativt og fremtidsrettet arbeidsmiljø.

Stillingene vi håper at nettopp du vil finne interessante, er  økonomimedarbeider og prosjektmedarbeider.

Felles for begge stillingene, er at du ha en svært variert arbeidshverdag, hvor du vil få ta del i økonomi- og budsjettarbeid, bistå innen HMS arbeidet i bedriften, samt ta del i en rekke spennede byggeprosjekter på vegne av Gert Gill AS sine kunder. 

Vi ser etter deg som har noe erfaring innenfor noen av følgende fagområder: Kostnadskontroll, HMS og prosjektarbeid, og som trigges av muligheten til å ta del i en fartsfylt arbeidshverdag med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.

 

Hvem er Gert Gill? 

Firmaet Gert Gill AS ble etablert i 1997. Hovedproduktet er konsulenttjenester og leveranser innenfor bygg og anlegg, eiendomsutvikling samt prosjektadministrasjon. Eier og daglig leder er ingeniør Gert Gill.

Våre kunder er små og store bedrifter som leier eller eier lokaler og eiendommer. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen prosjektadministrasjon, bygningsmessige- og tekniske tjenester etter kundens behov, uavhengig av oppdragets størrelse.

Om stillingene

Gert Gill AS søker administrasjon – og prosjektmedarbeider

Økonomimedarbeider:

Trigges du av muligheten til å ta del i en fartsfylt arbeidshverdag med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver?

Til stillingen som Økonomimedarbeider hos Gert Gill AS, ser vi etter deg som bidrar med en positiv innstilling i bedriften, og bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du jobber selvstendig og proaktivt, og har gjerne erfaring innen Visma Business, og kostnadskontroll, regnskap og budsjettoppfølgning.

Gert Gill AS jobber aktiv med å digitalisere driften, og det er ønskelig at du kan bidra i denne prosessen. Om ønskelig for den rette kandidaten, vil Gert Gill AS også legge tilrette for kurs og opplæring innen utvalgte sosiale nettverk/nettsiden, slik at du vil ha mulighet til å tilegne deg økt kompetanse innen markedsarbeid.

Prosjektmedarbeider:

Prosjektmedarbeider på jakt etter en fartsfylt arbeidshverdag i et selskap i sterk vekst?

Som prosjektmedarbeider hos Gert Gill AS, vil du ha en svært variert arbeidshverdag hvor du vil få ta del i økonomi- og budsjettarbeid, bistå innen HMS arbeidet i bedriften, samt ta del i en rekke spennende byggeprosjekter på vegne av Gert Gill AS sine kunder.

Prosjektmedarbeideren vil jobbe opp mot økonomi, fremdrift, kvalitet samt helse, miljø og sikkerhet ved gjennomføringen av det tildelte prosjekt. Du vil også ivareta det kontraktuelle og formelle mot byggherrer, underentreprenører og større leverandører.

Hva Gert Gill AS kan tilby deg:

    • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
    • Et kreativt og hyggelig arbeidsmiljø
    • Lyse og trivelige lokaler sentralt plassert på Forus

På farten mens CV`en ligger hjemme?

Fortvil ikke!

Registrer e-post din og/eller telefonnummeret ditt, løs den brutalt vanskelige mattequizen nederst, så vil vi ta kontakt med deg med mer informasjon om stillingene 🙂

Og ta gjerne å legg til et spørsmål eller to om det er noe du lurer på!

2 + 3 =

Søknadsfristen går ut om:

Dag(er)

:

Time(r)

:

Minutt(er)

:

Sekund(er)

Gert Gill AS – Vi leverer alle typer byggeprosjekt

Om Gert Gill AS

Bli bedre kjent med Gert Gill as:

LANG ERFARING

Firmaet Gert Gill AS ble etablert i 1997. Hovedproduktet er konsulenttjenester og leveranser innenfor bygg og anlegg, eiendomsutvikling samt prosjektadministrasjon. Eier og daglig leder er ingeniør Gert Gill.

ETTER KUNDENS BEHOV

Våre kunder er små og store bedrifter som leier eller eier lokaler og eiendommer. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen prosjektadministrasjon, bygningsmessige- og tekniske tjenester etter kundens behov, uavhengig av oppdragets størrelse.

LANGE RELASJONER

Det er selvfølgelig spennende med nye kunder. Likevel er det ikke noe som gleder oss mer enn når en tidligere kunde kommer tilbake til oss med et nytt prosjekt. Det er en stor tillitserklæring, og handler om positiv erfaring. I de mer enn 20 årene som har gått siden oppstarten har vi opparbeidet mange langsiktige kunderelasjoner.

TOTALLEVERANDØR

Ved gjennomføring av flere spesielle renoverings- og nybyggingsprosjekter har vi etablert et bredt kontaktnett av leverandører, hvor kvalitet, kostnad, HMS, samarbeidsevne, samt korte leveringstider er hovedfokus.

Som totalleverandør tilbyr vi et ”ferdigstilt produkt” inklusiv forslag, planlegging, kontroll, leveranse av alle fag og utstyr.

Om Q10 Personell

Q10 Personell er sertifisert Revidert Arbeidsgiver, og er medlem i NHO Service Bemanningsbransjen. Som medlem forplikter vi oss til å overholde vedtektene til bemanningsbransjen, bransjens etiske retningslinjer, samt å respektere de beslutninger som gjøres i henhold til disse. Bemanningsbransjen i NHO Service har som hovedformål å skape trygghet for den enkelte ansatte og oppdragsgiver, og sikre seriøse forhold i bransjen.